Πάλι καθυστέρησα να ανανεώσω το blog αυτό… Δεν έχω τίποτα το συγκλονιστικό να εναπωθέσω… Πέρα από το ότι τον τελευταίο μήνα, αφού μου κλέψανε την τσάντα, μου αρέσει να κυκλοφορώ χωρίς να κρατάω τίποτα. Είναι κάπως περίεργο, αν και είναι μερικές φορές χαζό να μην έχω ένα χαρτομάντηλο πάνω μου. Τώρα για το κινητό… ναι, είναι και δεν είναι απαραίτητο.  Μόνο το καινιούριο μου Mp4 player δεν μπορώ να αποχωρηστώ. <33

Αλλά μιας και μπαίνει Δεκέμβρης, θα ήταν καλύτερο κάτι χριστουγεννιάτικο. Το καινούριο βίντεο των KAT-TUN! <33 Είναι ένα πολύ γλυκό τραγούδι, και το βίντεο κάπως σκοτεινό και μελαγχολικό, αλλά ο χρυσός Άγιος Βασίλης είναι μια τέλεια χαρούμενη νότα. Αγνοήστε παρακαλώ το χαζό στο τέλος. *αχέμ* Το εκνευριστικό αλλά λατρεμένο πλάσμα ήθελα να πω. (Λατρεία νο.3) Η Λατρεία νο.1 είναι ένας θεός με το κοστούμι (από πότε άρχισα εγώ να καλοβλέπω τα κοστούμια ούτε που το κατάλαβα) και η Λατρεία νο.2 είναι μια γλύκα, ένα λουκούμι… μια Ρωσίδα νεράιδα! *αχέμ* Επίδοξος Ρωμαίος με αισθησιακή φωνή στο σανίδι ήθελα να πω. Ποιά τυχερή θα είναι η Ιουλιέτα του;

Καλά, καλά. Αφήνω τις φλυαρίες. Να το βίντεο! ~ Γιατί μερικές φορές χρειαζόμαστε κάτι παραπάνω από ένα πακεταρισμένο δώρο ~

Α, επειδή με τα βίντεο που βάζω υπάρχει πρόβλημα copyright, μερικές φορές πέφτουν. Προσπαθώ να τα ανανεώνω, αλλά όταν πέφτουν υπερβολικά συχνά… Γκρρρ.

Επίσης κάποια στιγμή πρέπει να ανανεώσω και πάλι την λίστα με τα τράγούδια για κατέβασμα… *χμμ*

