Πωωωω παρόλο που κοιμήθηκα μετά τις 1:00 χθες το βράδυ δεν κατάφερα να κοιμηθώ λίγο παραπάνω… Μόλις αρχίσω λίγο να κουνιέμαι το πρωί η γάτα μου έρχεται να με σκουντήξει και να τρίψει την μύτη της στην μύτη μου για να την βγάλω έξω…

Τα σχόλιά μου για την Eurovision μια τελευταία φορά για φέτος!

Πρώτη η Γερμανία… Δεν με συγκλόνισε το τραγούδι αλλά Glückwünsche!!!

Και δεύτερη η Τουρκία! Yeyyyy! XD

Έπειτα… τι στο καλό έγινε με την Δανία; Εντάξει, είπαμε καλές γειτονίες και καλές διπλωματικές σχέσεις, αλλά αυτό ήταν κάτι παραπάνω! Για ένα τραγούδι με τίποτα το πρωτότυπο! Και καλύτερα κάτι βαρετό παρά μισο-αντιγραφή κάτι τόσο γνωστού όσο οι Police και οι Abba για τις εντυπώσεις. (Μπράβο βρε Ρίκα Βαγιάννη γιατί δεν μου ερχόταν με τίποτα από πού έκαναν την αντιγραφή). Και η Γαλλία και η Ουκρανία άξιζαν κάτι παραπάνω. Το ίδιο και η Ελλάδα… δεν ξέρω, αλλά από την στιγμή που συνήθισα το «ουγκ – ουγκ» το Όπα! άρχισε να μου καλαρέσει γιατί αποδείχθηκε πολύ συμβολικό και ο Αλκαίος είχε φοβερή σκηνική παρουσία. Εντάξει όμως, μέσα στην 1η δεκάδα ήμασταν.

Και μια ειδική μνεία στο ηφαίστειο που έφεραν στο στάδιο οι Ισλανδοί. Οι άνθρωποι έχουν χιούμορ. Θεοί!

