Να ‘μαι και πάλι! (Έγραψα και στο Φιλελέυθερο Γελάδι! Όλε!) Τελευταία νέα μου… τελείωσα την εργασία μου, ξεκίνησα σύγχρονο χορό (πονάνε όλοι οι μυς μου… αααα!) και το έριξα στο διάβασμα! Και ο Τζιν θα βγάλει τον άλλο μήνα το πρώτο του σόλο σινγκλ. Δεν ξέρω τι με πείραξε περισσότερο, που έφυγε από τους KAT-TUN και δεν τον βλέπω ή ακούω μαζί τους (δεν αντέχω να βλέπω πλέον τα dvd που έχω από τις συναυλίες), που ουσιαστικά προτίμησε την Αμερική από την Ιαπωνία, και το δήλωσε ότι του αρέσει καλύτερα να ζει στην Αμερική ή ότι άλλαξε το στυλ του. με κάνει χαρούμενη βέβαια που θα τον ακούω και υπάρχει περίπτωση να τον δούμε και στην μεγάλη οθόνη, ίσως και στην Ελλάδα. Μάλλον όχι στους Πειρατές της Καραιβικής 4 έτσι όπως θέλουν κάτι φήμες αλλά ο ίδιος έχει πει ότι θα επιδιώξει και την ηθοποιία. Εγώ πάντως λέω πως θα είναι καλύτερα να αφήσει τις ταινίες γιατί το ταλέντο του είναι στο τραγούδι και να εστιάσει την προσοχή του στο τι καινούριο έχει να προσφέρει στους Αμερικάνους, γιατί την Ιαπωνική γλώσσα την εγκατέλειψε εντελώς. Τουλάχιστον έχει ταλέντο και στο να γράφει στίχους. Πραγματικά έχει κάτι να πει και η μουσική που γράφει έχει μελωδία.

Σε θέμα στυλ πάντως, δεν ξέρω γιατί κάποιος που είναι ικανός για κάτι τέτοιο:

να περάσει σε κάτι τέτοιο:

Σε κάθε περίπτωση όμως το θεωρώ καλύτερο από αυτο:

Να του ευχηθούμε όλοι καλή επιτυχία; Σημασία έχει να είναι ευτυχισμένος και ας μην τον παρασύρουν τόσο οι Αμερικάνοι… ‘Ισως μια όμορφη Αμερικάνα με τα κόλπα της… ναι ναι εκτός από τα night clubs έχει αδυναμία και στις όμορφες δυτικές θυληκές υπάρξεις…

