Αυτές τις μέρες δεν έχω όρεξη για τίποτα… Ευτυχώς ξεκίνησαν νέες Ιαπωνικές σειρές, από τις οποίες θα παρακολουθήσω σίγουρα 2. Ειδικά για το «Μπεμ, το ανθρωποειδές τέρας» (Yokai Ningen Bemu) πρέπει να αφιερώσω ιδιαίτερο ποστ. Το είδα 2 φορές χωρίς υπότιτλους και 1 φορά με υπότιτλους! Οπτικά τέλειο και πολύ συγκινητικό. Επίσης κυκλοφορεί στις 8 Νοεμβρίου το DVD της ταινίας Atlas Shrugged, στις 30 Νοεμβρίου το νέο single των KAT-TUN «Birth» που θα έχει 2 PVs παρακαλώ και στις 7 Δεκεμβρίου η Ιαπωνική έκδοση του Αμερικάνικου single του Jin Akanishi «Test Drive». Πιθανών να κάνω και για αυτά αναλυτικό ποστ.

Ετοιμάζονται να κάνουν τον Τζιν μεγάλο αστέρι παγκοσμίως. Στεναχωριέμαι που πρέπει να γίνει σαν τους Αμερικάνους για να τον προωθήσουν. Ακούω τώρα MAD TV και ελάχιστα τραγούδια αξίζουν. Ακούω μόνο για να έχω μια επαφή και για να εκτιμώ περισσότερο την δική μου μουσική μετά. Τουλάχιστον, όσο και να αλλάξουν ο Τζιν ή οι Κ-Τ, αυτό δεν πρόκειται  να ακυρώσει όλα τα όμορφα τραγούδια που έχουν τραγουδήσει και γράψει.

Τέλος, αποφάσισα να πάω στο επόμενο συνέδριο της Φιλελεύθερης Συμμαχίας. Έχω χάσει επεισόδια. Τελευταία πήρε το μάτι μου αναφορές σε προσπάθειες συνεργασίας του ευρύτερου φιλελεύθερου κύκλου. Αναρωτιέμαι αν αυτό θα βοηθήσει σε τίποτα. Ο κόσμος δεν νοιάζεται να δημιουργήσει. Θέλει μόνο να νιώθει ασφάλεια. Δυστυχώς η δημιουργία προϋποθέτει ρίσκα, κίνδυνο να μην αρέσει αυτό που κάνεις και ανασφάλεια.

Τέλος πάντων. Δεν έχω όρεξη για μεγάλες φιλοσοφικές αναλύσεις. Αυτό το λίγο απ’όλα ποστ για τώρα…

