Βγήκε το βράδυ και το βίντεο κλιπ του νέου τραγουδιού του Τζιν! Και μιας και το έβαλε στο επίσημο κανάλι του στο YouTube μπορώ να κάνω μια μικρή κριτική εδώ και να βάλω το βίντεο με εγγύηση ότι δεν θα το σβήσουν.  Πάμε λοιπόν.

Με μια λέξη: αμερικανιά. Αυτοκίνητα και γκόμενες. Το όνειρο κάθε άντρα ομολογουμένως. Τουλάχιστον οι γκόμενες είναι αρκετά σεμνές. Ο Τζιν πάει μάλλον να πιάσει και το αντρικό κοινό. Ή αυτό σημαίνει για αυτόν ‘κυνηγάω τα όνειρά μου’. Επίσης, το στυλ του ίδιου του Τζιν. Ένας τόσο όμορφος  άντρας κρύβεται καθ’όλη την διάρκεια του βίντεο πίσω από έναν σκούφο και γυαλιά ηλίου.

Και τέλος το ίδιο το τραγούδι. Τύπου RnB θα το πω. Και είναι και ανακυκλωμένο τραγούδι του Jason Derulo. Καλό είναι, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Είναι ένα μονότονο τραγούδι με νότες ‘αυταπάτης μεγαλείου’. Το μόνο που εκτίμησα είναι ότι δεν έχει παραμόρφωση φωνής.

Και όλα αυτά τα λέω εγώ, που έχω λατρέψει τον Τζιν. Ειδικά την φωνή του, την οποία φαίνεται να την έχει ξεχάσει ο ίδιος. Ίσως είμαι προκατειλημμένη γιατί θυμάμαι πάντα τα καταπληκτικά τραγούδια που έχει πει, μια όαση μέσα σε ένα μουσικό στερέωμα μονοτονίας. Πάντως το τραγούδι ήταν πρώτο στα iTunes και πάει πολύ καλά. Ίδωμεν. Εγώ θα περιμένω τα ιαπωνικά του τραγούδια.

Να και το βίντεο για να έχετε μια καλύτερη άποψη.

